Jobb imorgon!

Jahapp...
Då blev det oplanerat JOBB imorgon då.
Men dom ringde från jobbet förut och det var kris.
Så jag tar passet, det är väl typ dubbelt betalt eller nå´t...?
Om inte, kommer jag kräva det ändå.
Så jag får lägga mig tidigt ikväll och knata iväg imorgon.

Jag gissar att det kommer bli en tidig nyårsafton för mig sen.
Om jag ska upp och jobba och sen ska vi bort på middag.
Jag tror inte jag kommer orka särskilt länge, jag känner mig själv vid det här laget.
Tur att man ska bort iallafall och inte ha något själv, då hade jag fått ringa återbud direkt.

Men det som ligger den stundande nyårsaftonen i fatet, det är...
Om jag kommer hem här efter jobbet, och sen SKA VARA HEMMA, sjunka ner i soffan och VÄNTA på att få gå bort...
Då kommer jag vara URSEG.
Om jag däremot kommit hem, duschat och vi stuckit iväg direkt...
Då hade jag nog varit mer på G.
Men det här med att komma hem, trött efter jobbet och sen behöva VÄNTA innan man ska bort...
Det fixar inte jag.
Då har jag kommit in i komastadiet.
Men, men, jag får väl se imorgon hur jag mår och känner.








Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tittar in för att önska dig en trevlig nyårsafton och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!



Kram Ingrid

2010-12-30 @ 21:49:38
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

GOTT NYTT ÅR till dig med! Kramar Madde

2010-12-31 @ 17:52:58
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0