Bilder på mössan :D

Ny Åremössa till Trollet klar!





Och jag gillar den VERKLIGEN!!!!
Färgen passar mig PERFEKT :D

Men det blev tyvärr på bekostnad av nacken, jag stickade lite väl SNABBT och hungrigt.
Det blir inge mer stickning på LÄNGE.
PLUS att jag satt fel på kvällen när vi såg Melodifestivalen.
Jag var ett VÄRKANDE MONSTER när vi kom hem igår.

Jag var i stadiet:
Säger du ett ord till mig sliter jag huvudet av dig!!!

Det blev spikmatta och samtal till en bästis som nedvarvning.
Jag har sovit som en kratta och är helt slut idag.
Värken är dämpad, men känns.
Promenad hjälpte inte heller, för det är inte plogat någonstan= guppigt att gå.
Vibblerundan var bara att ge upp märkte jag när jag kom till Oskarstenen.

Nu ska jag kalla på min handarbetsmedhjälpare och hon ska få riva resten av fransarna.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0