Gulligt!

Jag var på ÖB med Morsan nyss...

Ibland köper man saker som man egentligen INTE behöver, men jag spendrade 25 kr på några servetter.
Jag är INTE en servettperson, men dessa var jag bara tvungen att ha.
Så nu är jag rustad för KALAS eller middagsbjudning ;D
Sååååå gulligt!



Jag tror inte jag är ÄLDRE än FEM när det kommer till inredningsdetaljer!

Nya mössan, färgen är inte så kornblå som blixten gör den.
Den är mörkt kornblå.



Men jag virkar mest.
Vill inte ha värk nu när det lugnat ner sig.

Så ringde Försäkringskassan ÄNTLIGEN tillbaka, men det var en annan kvinna som ringde.

Min handläggare har semester och kommer tillbaka den 24:e.
Jag sa att då vill jag att hon ringer mig den 26:e, för jag ska till läkaren den 25:e.

Så ringde jag min chef efter det...
Ja, detta kommer bli krångligare än vad jag trodde.
Jag tog upp det här med "sitt-problematiken" redan nu med henne.
Att jag MÅSTE ha en ordentlig fåtölj dit...
Ja...
Jag ska inte skriva mer om detta men jag är glad att jag kommer få med en facklig representant på mötet med F-kassan och chefen.
Jag tror det kommer behövas.

Jag känner mig stressad och ANTI redan nu, bäst att börja med POSITIVT och peppa mig själv att "DET KOMMER ATT GÅ BRA".
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0