Somnade sittandes...

Jag somnade sittandes idag, HAR ALDRIG HÄNT MIG NÅGONSIN, vad jag vet iallafall...

Jag visste inte ens om att jag somnade, jag inget minne av att doza bort.
Jag bara vet att jag såg på tv, och sedan ringer telefonen och då vaknade jag.
Hm, då är man bra trött.

Det var El Doktore igen!
Han ville prata om min nervsmärtemedicin igen, och skruva upp dosen ännu mer.
Ok...
Lång historia om den diskusionen, som jag inte orkar återge.
Men nu ska jag ta 2 tabletter morgon -1 tabl. -2 tabl.
Jag testar så får vi se.

Värken försvann för övrigt på eftermiddagen, skönt.

Just nu sitter jag och virkar :D
Jag soffan och mina armkuddar, ska se "Frozen River", en film.



Måste ju göra nå´t för att hålla mig vaken typ 2 timmar till.

Sen är ÄNTLIGEN den här dagen över!
Fröken Sliten får nanna kudden.
Imorgon kommer jag skutta ur sängen och vara superpigg.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0