Jag har bokat!

Ikväll var vi ändå ganska nöjda med bidragen i Melodifestivalen.

Och GANSKA överrens för ovanlighetens skull ;D
Jag tippade och röstade på Peter Jöback direkt till finalen och även Anna från Idol.
Neo och Pernilla till "Andra chansen":

Blev precis som jag ville!
Men jag tror ÄNDÅ Andreas Johnson tar hem hela rasket i slutändan.
Han har gett MEST "Ståpäls-betyg" på mina armar ;D

Ikväll har jag även bokat bio till imorgon, den jag har tjatat om, "The Frog and the Princess."
Sonen blir dock inte kidnappad och överraskad.
Jag har bett...
På mina bara knän.
Eller nej, men nästan.

Jag sa:
Snälla, snälla, snälla älskling, du kan väl bara göra mig den här pyttelilla tjänsten att gå med mig och se den här filmen?
Jag lovar att den är kul och att det INTE är en tjejfilm!
SNÄLLA?

Vi har kommit så långt i FÖRHANDLINGARNA att jag fick boka platser och ska prata mer om det imorgon.
Jag återkommer med resultatet, kanske jag måste kalla in Kofi Annan som medlare när det är slutförhandlingar imorgon förmiddag.
Eller Jan Eliasson duger också, har jag tur så är han här på Gotland i sitt sommarhus i Tingstäde.

Han är nog rätt vass att förhandla fram ett vinnade "Bio-förslag" förhoppningsvis ;D
Sticka lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0