Min status idag...

Min status idag:
Disktrasa!



Fy fan va trött jag är...

Jag försökte pigga upp mig med en promenad, men blev bara ännu tröttare.
Men två dagar med knackig sömn och all spänning gör väl sitt antar jag.
Jag kommer sova gott i natt iallafall.
Helst skulle jag vilja gå och lägga mig nu men då somnar jag inte ikväll så...
Hellre trött och sova tidigt, än sova nu och aldrig somna...

Men jag är GLAD, glad som fan!!!
Mentalt är jag glad, kroppsligt är jag zombie ;D
Det blir bättre imorgon.

VÄRK har jag dock, SOM FAN!!!!
Men det beror på allt STÅHEJ inom mig gissar jag, och nu när allt släppt, då värker det som fan.
Fast det är borta IKVÄLL har jag bestämt ;D
Senast imorgon.
Basta.

Har ringt F-kassan-tanten och chefen också.
Duktigt, men lika bra att få det gjort, ingen svarade dock, så dom hör väl av sig.

Jag har duschat och tagit på mig en ren pyjamas.
Nu ska jag ZOMBIE-GLO på tv.
Jag orkar inge annat känner jag.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0