Nöjd & Ångest!

Jag är klar med den tunna, mjuka skira halsduken :D

Gick fort, och BRA blev den faktiskt också, jag är väldigt nöjd.
När jag dessutom jämnför den med HM halsduken, som fick vara MODEFÖRLAGA, då känns det ännu bättre.
Jag ska fota min halsduk och HM halsduken och lägga upp imorgon :D

Ja, bara glada munnar när det gäller virkning!

Men i övrigt har jag ångest!!!!

Jag misstänker att jag kommer sova som en kratta inatt.
Jag ska ringa läkaren IGEN imorgon, det har gått TOLV dagar sedan röntgen!
Nu måste dom väl för fan ha granskat klart bilderna?
Eller???
Jag är nervös som fan nu faktiskt.

Jag är mest nervös för att jag ska ha diskproblem i ryggen...
För när jag pratat med sjukgymnasten om mina "SITTA-PÅ-STOLAR-PROBLEM" så har hon vid flera tillfällen nu nämt att "folk med diskbråck" ofta har "sådana besvär"...

KÄNNS inte bra.

Sist hon sa det var i fredags när jag pratade med henne om jobbet, om SITT-UTBUDET där.

Det är inte speciellt bra alls och jag vet att jag inte ens fixar Chifens soffa, den är stenhård så "något mjukt" måste dit innan jag kan börja jobba.
Har jag inte en mjuk plats att återhämta mig på när jag jobbar, då är det kört på några timmar.
Något jag sonderat terrängen för förra veckan på olika instanser.

Något jag imorgon OCKSÅ måste ta tag i med Chef och Försäkringskassa.
Något för damerna "in charge" att ta hand om.
Yepp, så jag känner att jag har lite ångest för morgondagen.

Jag vill ha röntgensvar, positivt...
Jag vill ha en mjuk fåtölj till jobbet.
Jag vill veta när vi ska ha jobbmöte på F-kassan.

Jag har alltså fått värk.
Ångestvärk.
Den lär nog inte släppa förrens jag är klar med det jag ska göra imorgon.

Annars har vi haft en mysig kväll.
Det blev King Kong och piroger till kvällsmat.
Sonen var RÖRD för första gången i sitt liv.

"Det här var fan den sorgligaste film jag någonsin sett i hela mitt liv, stackars King Kong."
Han tyckte filmen var superbra och sorglig.
Ja, bra kvälls-söndagsfilm.
Imorgon åker sonen igen, snyft.
Veckorna går så fort så det är inte klokt.

Och mysig vecka har vi haft också, harmonisk.

Hans pappa sa idag att han och sonen ska åka till Dalarna, själva i helgen.
Jag fick ont i magen för det också.
Lika larvig som vanligt, JA...
Urmysigt för dom att komma iväg och umgås, men TÄNK om...
Mja, VINTER-VÄGLAGET ni vet, dårar på vägen, oj, oj, oj...

Katastroftänkandets drottning spinner loss som en fiskelinerulle på ett fiskespö.

Dom får det mysigt, det går bra, PUNKT.
Jag måste skärpa mig.
Jag pallar ju inte ens när dom åker på semester på sommaren, när väglaget är BRA.
Men då kan det ju bli plötsligt SKYFALL, vattenplaning, dårar på vägen...
BAH, jag kräks på mig själv.

Nu ska jag sova.
Om jag kan.
Sticka lugnt.

P.s.
Kollade nu här på bloggen, att jag började med den skira halsduken för endast 2 dagar sedan.
Shit, jag är snabb alltså!!!!
Då har jag tyvärr glömt att "klocka" mig, men jag gissar sammanlagt på 10 timmar.
Bra Österholm, säger jag och ryggdunkar mig själv mentalt ;D
D.s.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0