Nytt garn.

Dagen blev inte riktig som planerat...

Jag kom iallafall till garnaffären som planerat idag.
Köpte åskblått mohairgarn och började på en ny sommarhalsduk till butiken.
20 minuters jobb:



Så det tar väl någon dag eller två.

Fick spontant besök av lilla Chifen och en av tjejerna också :D
Vi fikade och åt choklad.
Pratade och hade det trevligt :D

Värken har LYST med sin frånvaro idag :D
Sååååååååååååååååååååå skönt.

Det är så skönt när dom dagarna inträffar.
Det är inte ofta jag har en HEL DAG värkfri, men idag var en av dom.
Skönt, med tanke på att efter min lunchfika på stan igår resulterade i värk resten av dagen.
Jag satt på stenhård stol för länge, och då är det klippt som jag tjatar om, om och om igen.

MEN det var faktiskt mitt eget fel, för min kompis frågade faktiskt MIG om jag hade något önskemål och jag sa att det inte spelade någon roll.
MEN NU...
Ska jag endast gå där det finns MJUKA stolar, där jag vet hitentills så är det:
Bageriet, Bibloteksfiket eller Kaffe&Choklad butiken OM man får fåtöljerna där.
Fler förslag mottas gärna :D
Nu ska jag virka lite till, sen kudden, jag är skittrött.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0