Puh...

Nu, klockan 19.39 har jag fått landa i soffan...

Jag är helt slut!
Förmiddagen var ju lugn och cool, men sedan var jag iväg på p-möte.

Och jag kan ÅTERIGEN säga att, att SITTA på fel stol tar livet av min nacke!
My good flow lämnar kroppen och återvänder förmodligen inte förrens imorgon.
Hoppas iallafall att det är nollställt i värk-räkneverket tills imorgon.
Annars blir jag olycklig.

En av mina arbetskamrater undrade när vi gick ut om inte jag hade ont...
Jo, hade jag kunnat krypa ur mitt eget skinn så hade jag gjort det, helst.

Jag kunde knappt sitta still tillslut, så uttrycket:
"Myror i brallan" passar liksom rätt bra in på mig faktiskt.
För det är så jag förmodligen ser ut, som att jag har myror i brallan ;D

Jag hade två små kuddar, men det hjälper inte ett skit!
Nä, fåtölj eller soffa, med kort rygg och supermjuk sits och mjuk rygg, det är ett måste!
Men helt omöjligt att skaffa fram i alla "sitt-situationer"!
Nåväl...

Jag tog en promenad hem för att köpa present till sambon tills imorgon.
Han fyller nämnligen år då :D
Vidare till Atterdags där jag handlade.
Hade ringt mamma innan, så hon kom precis när jag stod i kassan och plockade i varorna och sedan hem.

Sen har jag suttit i telefon mellan 17-19.
Det ena samtalet efter det andra avlöste varandra.
Så hemmafix på det, och här sitter jag nu!
Helt slut!

Ja, det kan lätt bli så när man försöker så lite som möjligt på dagarna ;D

Idag har slipsvirkmönstret, blus, och ett sjalmönster dimpit ner i brevlådan.
Hurra, fast nu har jag ett hemligt projekt på gång, så min egen finsjal får vänta och slipstillverkningen också.
Jag har ju bara två armar och en med värk dessutom så man kan inte göra allt, fastän man vill ;D

Jag får återkomma imorgon, för nu ska vi se på film, SNYFT-FILM.
"Allt för min syster".
En kompis till mig hade sett den på bio och GRÅTIT nästan hela filmen.
Får väl se om jag har några ögon kvar efter filmen eller om det bara är två MYNTINKAST ;D
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0