Bokstavera till S-N-Y-G-G...

Så till sambon och mig häromdagen...

På vår filmkanal så visas "Australia" titt som tätt.
Det är månadens film typ.
Och när jag sappar runt på dumburken så kan det LÄTT vara så att jag hamnar i valda delar av Australia.

Och så ser jag den klart.
Och gråter en skvätt.
Och tycker HUGH är FRÄSIGT...
Underbar i filmen  ;D

Så sa jag till sambon häromdagen, efter att ha sett slutet på filmen:
Vet du, jag kan bokstavera till snygg...

"Eeh, jaha", sa sambon och rynkade ögonbrynen i bemärkelsen:
Vad fan menar du?

Snygg bokstaveras:
H-U-G-H- J-A-C-K-M-A-N!
Och så log jag mitt bredaste leende.
KUL va?

Sambon:
"Amen, du är ju hopplös..."

Så fick jag lite dåligt samvete och snabbt sa jag:

Men du, jag kan stava till SUPERSNYGG" också:
D-E-N-N-Y-  M-A-L-M-B...
"Lägg av, det DÄR går jag inte på!"

Och jag bedyrade:
Joooo, men det är ju sant, Hugh är snygg och du är supersnygg.
Jag fick en blick och inget svar.

Så hoppar jag raskt till skönhet!

Jag läste en skvallerblaska igår, som jag lånat av morsan.
Då var det ett litet repotage om skönhet och kändisar delar med sig av sina skönhetstips.

En kändis, kommer inte ihåg vilken, sa att hennes bästa skönthetstips var:
(håll i er nu;)

HEMORROJDKRÄM till att dämpa påsar under ögonen!

Ok...
Läbbigt tänkte jag, MEN INTRESSANT, för mina har svällande PÅSAR numera ;D
Kändisen påstod att det var en KÄND och BEPRÖVAD metod, som alla FOTOMODELLER alltid körde med!
Ok...
Och kändisen körde den metoden när hon var PÅSIG under ögonen.

Hm.
Påse I RUMPAN eller påsar under ÖGONEN...
Hm.

Låter inte klokt, pinsamt att gå och köpa hemorrojdkräm, och sedan tänker man:
Jisses, nu tror alla att jag ska ha den till rumpan, BÄST att klargöra för alla på DROGOTEKET att det är till påsarna under ögonen.
Eller?  ;D
Sticka lugnt.





Kommentarer
Postat av: Jennie

Skylla på morsan när det gäller skvallertidningar..

Men jag har oxå hört det där med rumpkrämen i ansiktet. Kan säkert funka då den har som funktion att få de uppsvällda kärlen att dra ihop sig där nere. Prova du å berätta sen.:)

2010-02-18 @ 14:24:16
Postat av: Bloggaren Herself

Det ÄR faktiskt sant...

Mamma lånade dom av sin syrra och jag av henne...

Faktiskt ;D...

Jag tror inte jag VÅGAR prova den där krämen.

Det låter lite FÖR läskigt tycker jag.

Men, vem vet, blir jag tillräckligt desperat ska jag återkomma i frågan :D

2010-02-18 @ 20:00:44
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0