Snö, snö, snö...

Ska det aldrig sluta snöa???

Alltså nu räcker det väl ändå?
Det bara vräker ner och sambon och mamma skottar i omgångar.
För typ 2 veckor sedan hade mamma till och med anlitat en gubbe med bobcat och fixade iordning på tomten.
Det höll i tre dagar sen var det tjockt igen.

Idag är det sambon som har skottjouren och det är inte LITE som ska skottas.
Balkongerna, så bilen kan komma ut, så vi kommer in i garaget, skotta för brevbäraren, skotta för oljekillen...
Ja, man bor ju inte i Gotlandshem direkt med en skottande vaktis...
Fast dom verkar inte skotta där heller har jag hört.

Ja, och själv står man som vanligt med armarna i kors ;D
Det var som jag sa till en av mina bästisar för någon dag sedan:
Jag har valt RÄTT VINTER att få whiplash iallafall...
(Fniss, fast egentligen : ha, ha, ha ;)

Klockan är 09.27, fortfarande inget samtal från F-kassan!

OM F-kassetanten inte ringer idag, kommer jag faktiskt RINGA växeln och fråga om hon är sjuk!?
Jag börjar känna mig LÄTT STRESSAD för att hon inte hör av sig.
Det är SAKER som måste fixas innan jag/om jag måste börja jobba igen, och då kanske det vore bra att vara ute I GOD TID???
Ja, dagen har bara börjat men det har gått en vecka och två samtal sedan jag ringde henne så...
Hallå???

Sonen kommer idag, HURRA, och är välbehållen efter skidresan.

Fast dom var bara i fjällen i en dag egentligen.
Igår när jag pratade med honom var han TRÖTT.
Förståligt, mycket biltid blev det.
Men idag kommer han till HYNS-MORSAN och då kan han slappa hur mycket han vill ;D
OCH få ny tröja...
OCH bli sönderpussad...
OCH bli  kidnappad på tjejfilm ;D

Bara 4 timmar kvar.
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0