ZzzzzzzZzzZZzzzzzz

Vaknade i morse och har sovit ALLDELES för lite kändes det som.
7 timmar...

När klockan ringde klockan 07.00 vart jag arg.
Stängde av alarmet och VILLE somna om.

Där ser man vad LITE EPILEPSIMEDICIN kan göra ;D
(ZzzzzzzzzzzZZzzzzzz;)

När har GodMorgonTuppen Österholm velat somna om någonsin?
Typ aldrig.
Men sonen skulle till skolan och det var bara att kliva upp, Kuckelikuu!

Nu sitter jag här och laddar...
Snön vräker ner IGEN, måste fan vara MINST 1 meter nu alltså!?
Men...
Jag måste ut och köpa en extra present till min bästis som fyller år idag.
Hon ska få den där vita, tunna halsduken och så en liten grej till.
Vi ska på kalas ikväll.
Jag gör det nu på morgonen så har jag det gjort.

Värken idag ligger och lurar, men har inte brutit ut.
Fast jag är liksom NERVÖS det här, ÄNNU ICKE BOKADE mötet med Försäkringskassan och Chefen.
Jag känner att det kommer bli KRÅNGLIGT och jag vill nog fan ta med mig både FACKET & sambon.

Jag har likson tappat STINGET att fajtas känner jag nu.

Jag känner mig sänkt efter samtalet igår och känner att det finns saker som kommer LIGGA PÅ MIG att fixa och DET...
Orkar inte jag!
Nä, det vägrar jag.
FAN!
Jag vill bara vara NORMAL igen!
FAN!
Ja, vissa dagar är man bara trött PÅ allt och idag är en sådan dag.
Och igår.

Så har jag gjort "en manga" av sonen :D




Nu, dags att fixa till sig och ut i snöovädret.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0