Garnaffär?



Var bara tvungen att lägga in den här OTROLIGT HÄRLIGA garnbilden också!

Man kan bli sjuk för mindre, TÄNK att få gå där och plocka säger jag bara!
VILL HA...
"Avundsjuk, jag é så avundsjuk".
Jag kanske borde starta en garnaffär?
Jag har stickat lite på den blåa mössan, blir kanske klar imorgon.

Själv har det blivit "så där" vilan första delen av eftermiddagen.
Bästisens man kom förbi som ett litet pausuppehåll, och jag lyckades ELDA upp mig igen.
Varför älta liksom, jag hade ju släppt GREJEN.

Eller så har jag SVÅRT att göra det UPPENBARLIGEN ;D,  men nu lägger jag ner!

Annars brakar nacken ihop.
Nu har jag lyckats vila i soffan i iallafall två timmar och ARGE-VÄRKEN börjar klinga av.
Nu ska vi bara ha det mysigt och se Let´s Dance och min favorit, Solsidan.
Och älta kanske... ;D
Nej då, bara SKOJAR!!!!

Vi latade till oss ikväll igen, det blev Sunes.
Ja, ingen av oss orkade och vi har ju fått pengar så...
Vi unnade oss lite lyx.
 
Förresten så LYXADE jag till det rejält idag.
Jag är ju SÅ RIK nu när jag inte har något CSN-lån att betala av på ;D

Jag var ju inne på Vero Moda och där hade dom erbjudandet "Ta tre, betala för två".
Och det var man ju tvungen att nappa på, det var inte svårt, det fanns MASSOR med snygga kläder.

Jag köpte ett par "lagomblå" jeansleggings med sjysst tvättning och slitning ( jag gillar inte dom där stentvättade varianterna som finns nu, detta var vanligt jeanstyg ) och två väldigt snygga tröjor, en ljusgrå och en svart.
Lite A-formade och flygiga.
Den ljusgrå skall jag spara till sommaren och den blir skitsnygg till mina vita jeans :D
Det var jag och en massa UNGDOMAR därinne.

Nu ska jag ägna mig åt familjen och kaninen ;D
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0