In i dimman igen!

Lagom när jag VERKLIGEN piggnat till här...

Är det dags för en ny tablett, och in i dimman igen :(
Märks väl kanske inte förrens imorgon kanske, men ändå.

Hur har dagen varit då...
Pja...
Den har bara GÅTT liksom.
Jag har pysslat med bilder i datorn.
Tog EVIGHETER.

Brukar vara rätt duktig att fixa till sådant på en gång när jag lägger in bilder, men nu, sedan jag blev sjuk...
Har jag slarvat.
Men idag blev det STORSTÄD, och så var det klart :)

Jag har lagt in min nygjorda sjal på min hemsida.
Tillfälliga bilder, för imorgon ska jag fota min lilla modell.

Jag har virkad pyttelite, för jag har himla ont idag, så det blev bara ett varv.

Sett "Det Okända" på Tv4 Play.
Och undrade varför MIN FAVORIT...
SPÖK-JÖRGEN, helt plötsligt har blivit så AMERICANO och spelar TEATER á la Dramaten, när han "träffar" spökena?
Nä, han har börjat tappa i TROVÄRDIGHET!

Fram för bättre SPÖKTOLKARE säger jag!

Så var det inga ROLIGA spöken heller.
Bara TRÅKSPÖKEN.
Bättre när det är någon gammal spöksläkting som förföljer den levande ;)
Eller allra helst:
En gammal ELAK spöksläkting som Poltergaistar JÄTTEMYCKET :D
Nä, jag är inte klok, jag vet.

Ja, så lagade vi middag här.
Söndagsmiddag på en fredag.
Det blev köttfärslimpa, löksås, potatis i ugn, smörgåsgurka och lingonsylt.

Och SAMBON, den kräsne, var MYCKET SKEPTISK.
Han äter ju nästan ingenting som inte är "färdiglagat" i förpackning.
Han äter inte mycket alls.

Men Tack&Lov så tyckte han om det!
Han, den kräsnaste av dom KRÄSNA...
Åt TRE PORTIONER!
Kors i taket ;)

Nu har vi TVÅ nya RÄTTER att lägga till på:
"Mat-Denny-Kan-Äta-Listan":
Flygande Jacob och Köttfärslimpa.
Listan VÄXER!
Hurra!

Nu är det dags för Let´s Dance, så får man väl se vem Thony är kåt på idag...
Jag säger som Sean Banan:
Rumpa!!!! :D
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Pål idål

Tony sleng deg i veggen...kjøtt och blåbær. Shan banan her. RUUUUUMPA. hilsen Idol.

2010-01-15 @ 22:19:15
Postat av: Bloggaren Herself

Ha, ha, ha!!!!

Hallå där, kött och blåbär, RUMPA!!!!

Det är ju inte utan att man saknar Sean Banan varje fredag...

JAG längtar iallafall tills nästa säsong av "Cirkus Möller"!

Kram

2010-01-16 @ 13:38:18
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself

Eller var det kanske Shan, som du skrev??

Hm...

2010-01-16 @ 13:39:57
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0