Jag vågar knappt tänka...

Jag vågar KNAPPT knappt tänka tanken.

Jag vågar knappt andas.
Jag vågar knappt skriva ORDEN.

Men jag kastar mig ut för stupet och gör det ändå!!!!!
Jag har haft en HELT VÄRKFRI DAG igen.
Förutom värken som blommade upp när jag kastade snöboll, men den försvann DIREKT...
Så har jag inte KÄNNT ETT SKIT!!!!!!!!!!!!!!

Inte det minstaste MINSTA.

Är det en "Lucky Day" typ nyårsdagen eller som den 10/1?
Eller är det KANSKE MEDICINEN som börjar ge ordentlig verkan?
Ja, inte fan vet jag, men det är SÅ SKÖNT!!!!!!!

Jag har ändå INTE VILAT nämnvärt heller.
Jag har gått lång promenad ju, på ojämn terräng, vilket jag inte fixade för en vecka sedan tex.
Haft ett PYTTE snöbollskrig ;D
Jag har FRUSIT under och efter promenad, vilket gör mina muskler som KNUTAR vilket ger värk.
Jag har fixat här hemma lite.

Det är så LÄSKIGT att känna sig som vanligt och sedan inte veta om jag kommer vakna upp till samma verklighet imorgon.
Men jag är GLAD oavsett!

Nu på seneftermiddagen har vi sett film här.
Vi skulle se den HELT LAGLIGA (sambon dödar mig nu;) filmen "Avatar" men den...
Funkade inte.
Vi såg istället "New Moon", fortsättningen på "Twillight".

Jag kan säga så här...
Ja, det är TONÅRSBÖCKER med TONÅRSKÄRLEK mellan vampyr och människa.
Och jag tyckte första filmen var helt OK, den var bra.
Men NU...
Är jag både FAST, KÄR och GUM-SJUK!!!!

Jag tyckte filmen var jättebra, jag kände SMÄRTAN och hade tår i ögonvrån när det tog slut mellan kärleksparet, jag satt och kände hennes smärta, jag satt och tänkte att "dom måste bli ihop igen"...
Jag satt och tänkte:
Fy fan VAD HAN är SNYGG, skit,skit,skitsnygg ;D

Ja, TANTSJUKAN slog till med FULL kraft och jag förstår precis varför TRILILJONTALS (förmodligen;) tonårstjejer över hela världen trånar efter Edward.
Han är GORGEOUS!
Och jag kan säga att när kärleksparet blev ihop igen, då bara DOG man nästan.
Han var så snygg så...
Han hade fått BITA mig anytime faktiskt ;D

Jag sa till sambon:
Jag tycker faktiskt han ser ut som Hugh Jackmans son!

Å sambon tänkte förmodligen:
"Ständigt denne djälva HUGH JACKMAN!
Ska jag behöva höra tjat om någon TONÅRSIDOL nu också...
Fy fan."

Nä, det ska han väl inte behöva om han inte vill.
Han får nog låta bli och läsa bloggen isåfall ;D

Men...
Faktiskt så tyckte vi, hela familjen, att filmen/båda filmerna är bra!
(Men alla har förmodligen sina egna skäl till varför man tycker dom är bra, ha, ha;)
Och alla satt vi här och undrade hur många böcker det egentligen finns i serien Twillight.
Undrade hur många filmer det kommer bli?

Vi googlade och fick fram att nästa film har premiär i sommar, och sedan är det en till inplanerad!
Hurra, sa sonen och sambo.
SLURP, sa jag.
Nä, jag höll god min och sa HURRA jag oxå ;D
Vi kommer förmodligen gå på bio och se del 3 när den kommer ut!

(Tänk att få se Edward på stor filmduk, Hugh, släng dig i väggen ;)

Klart slut från TANTEN med Tantsjukan.
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0