Konstnärlig dag?

Vaknade vid 07 idag.

När jag la mig igår, efter att ha sett Hajen, hade jag så´n där värk så man nästan hoppas att man ska dö i sömnen.
Men så vaknade jag här och har, just nu, endast stickande värk mellan hals och nyckelben.
Det överlever jag ;D

PMS-ilskan har släppt så bara DET gör att allt känns lättare :)
Alltid något.

Så positivt tänkande är mottot för dagen och jag har funderat på dagens upplägg här.

Ska försöka vara ganska KONSTNÄRLIG och pyssla med någon form av målande här.
Kanske lite akvarell, sittandes i soffan, uppallad med armarna.
Det funkar ju när jag tecknar mina Maddebilder, då funkar nog akvarell också.

Jag har oxå funderat på det där med armband.
Kommer ni ihåg att jag skrev att jag hade fått mail, med tips om att SNO-INSPIRERAS till ett armband?



Hämtade bilderna från min mail på Facebook.

Så här ser ett virkat 700 kronors armband ut.
Med "äkta" KRISTALL i mitten.
INTE värt dom pengarna kan jag tycka.

MEN KUL IDÉ!!!!
Som kan göras ROLIGARE och snyggare.

Jag var inne på "Slöjd-detaljer" och rekade.

Hittade exakt samma armbandsstomme, dvs det silvriga på bilden.
Dom kostade 29.90 stycket, billigt :D
Tänkte nog testa att göra en lite festligare variant av ett sådant armband.
Fler färger och någon typ av pärla i mitten istället.

Jag ska nog göra det till ett litet PROJEKT idag också.
Får vi/jag se i slutändan hur det blir.
Dags att börja dagen.
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vill ha en rosa!

2010-01-23 @ 17:39:26
Postat av: Anonym

Okidoki Jennie, jag jobbar på det ;D

2010-01-24 @ 13:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0