Lucky day...

Igår var det Lucky Day...

Idag har jag värk, mittemellan värk.
Ok, jag är nöjd ändå, jag hade en bra dag igår :)

Så jag kan nu räkna upp tre värkfria dagar 2010:
1/1, 10/1, 29/1.

Alltid något, och som den ordningsamma person jag är...
För jag naturligtvis statisik över det hela :D

Sonen har farit iväg på dop just precis, och sedan skulle han visst leka med en kompis.
Jag ska gå ut och gå, passa på när det är sol och vindstilla.

Men först en snabbis vad gäller inkommande mail.
Appropå vad jag då skrev igår, om Twillight-huvudpersonen.

Jag citerar:
"Återigen, stackars din sambo.
Först är det svärmor, STÄNDIGT denne PERSBRANDT!
Sen är det du, som du själv skrev, ständigt denne Hugh Jackman.
Och nu, en tonårsidol.
Han har det tufft den där sambon, hur står han ut i ett hushåll med två karltokiga tanter?."

Ha, ha, ha, JA, hur står han UT?
Ingen aning!
Jag ska fråga honom senare och återkomma med svar.
Men jag vill nog ändå tillägga att VI ÄR, eller iallafall JAG är rätt oskyldiga i våran beundran.
Vad gäller morsan så ska jag låta det vara osagt.

Hon är ju både singel och rodnar när Persbrandt kommer på tal ;D

Sen var det någon som undrade "Vilken typ av limpa" jag har i köttbullarna.

Ja, nu sist hade jag min egen limpa, som jag har komponerat för min bakmaskin.
Den innehåller sirap, anis och krossade russin så den är ganska söt.
Jag rekommenderar en SÖT limpa, typ kanske Eskeulnds Ramlimpa.
Om "du som undrar" bor på fastlandet så vet jag ju inte vad som finns där.

Nu ska jag ut och röra på mig och hoppas att värken släpper!
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0