Njuta...

Jag vill inte att den här dagen ska ta slut...

Jag tror att jag måste vara vaken hela natten nu.
Inte en TILLSTYMMELSE till värk på hela kvällen.
Och då har jag ändå VIRKAT ska ni veta!!!

Ja, det är fan-i-mig bäst att passa på!
Det GÅR ju typ ALDRIG så jag har virkat som om DÖDEN hängde mig i hasorna.
Och jag har ingen värk...

Sjukt, sjukt, sjukt.
Och skönt, skönt ÜBERSKÖNT.
Just därför vill jag inte att det ska bli imorgon för då...
Kommer FÖRMODLIGEN värken mala sin vanliga visa.

Jag vill vakna upp imorgon och som genom ett TROLLSLAG...
Så är jag botad för gott.
Keep on dreaming och SWISCH...
Tillbaka i VERKLIGHETEN.

Nu...
Ska jag faktiskt fortsätta virka och NJUTA som fan...
... av nålen i min ena hand och garnet i den andra :)

Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0