Rätt upp i örat...

Nä, vilken skitdag!!!

Jag har tagit tablett 2 för dagen och är ÄNNU TRÖTTARE.
Har verkligen försökt att motivera mig själv att komma ut idag, men det går inte.
Jag är FÖR seg alltså.

Satte mig med räkningarna för nästa månad här också...
Det var INTE KUL det heller!
Räkningar är väl aldrig kul men NU är det ju värre med LITE pengar om jag säger så :(
Jag insåg att jag INTE kunde betala alla räkningar utan var tvungen och plocka bort TVÅ och få dom uppskjutna.
Bla Telia.

Jag ringde och fick en riktig SURFITTA (ursäkta) i andra änden av linjen.

Förklarade lugnt & trevligt att jag går sjukskriven och har väldigt mycket räkningar, lite pengar och bad att få uppskov på räkningen.
Hon...
SNÄSER...
... djävligt otrevligt :
"Jaaaa, men DÅ ska DU veta att DETTA är ENDA gången VI kommer att BEVILJA dig UPPSKOV på en räkning för resten av 2010!!!!!!!!!!! "

Jaha, ja, ok, men jag ska betala räkningen nästa månad och har ALLTID betalat mina räkningar i tid, så DIN otrevliga attityd gentimot MIG är HELT ONÖDIG!

"Ja, men det är bara så att du ska veta att VI har den policyn!
Du kommer INTE få mer uppskov på NÅGON räkning OAVSETT din personliga situation ser ut!!!!"

Oj...
DÄR fick JAG för att jag LÄMNADE UT MIG!!!!
Fuck you, rätt upp i örat liksom!!!!

"Nä, jag ÅNGRAR REDAN att jag ringde, sa jag."
När hon sedan meddelat mig att hon flyttat fram räkningen, sa jag:

Tack snälla, och till nästa KUND som ringer kan du ta och tänka på din attityd i telefonen, du är MYCKET OTREVLIG och obehaglig i ditt bemötande! "

Så slängde jag på luren och sa KÄRRINGDJÄVEL för mig själv.

Den andra räkningen, min bruttolöneskuld fick jag framflyttad 2 månader, inga problem eller taskigt bemötande där iallafall.
Alltid något.

Så var det bara att inse:
Inga pengar till UTSVÄVNINGAR till privata behandlingar den här månaden heller!
Jag kommer bara ha råd med MAT & HUSHÅLL i princip.
KUL :C
Apselut, så att, nä...

Värken har INTE gett med sig idag.

Det bränner, sticker och molar konstant.
Men jag har ju å andra sidan en "skitdag" så det är inte så konstigt.
Humöret är i skorna så antagligen är värken "PÅ TOPP"  då.
Bäst att passa på, skitvärk, säger jag då.
För imorgon ska du bort, för då är jag GLAD och pigg igen ;)
Förhoppningsvis.
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0