Sista rycket...

På tal om DROGER då...

Ikväll vill jag verkligen inte gå och lägga mig.
MIN DROG, virkningen, har väckt ett begär ;)
Virka varv efter varv efter varv.

Jag har börjat på en nya sjal, fast samma som den röda.
I det creméfärgade garnet.
Jag skrev ju benvit-beige, men jag tycker nog att det är creméfärgat.

Och jag vill vara vaken hela natten och virka!

Tyvärr, kan jag inte det.
Jag ska upp tidigt och ringa läkaren imorgon.
Och sjukgymnasten.
För att kolla NÄR jag skulle kunna vara aktuell för KBT-terapi.
För att jag ska ha en legitim ursäkt för att slippa gå till den där NU, helt onödiga psykologen!

Jag ska nämligen dit imorgon också.
Och vill HELST inte gå dit och ÄLTA :(
SE FRAMÅT var det ju.

Iallafall...
Jag känner mig så sugen på att sitta här uppallad med armarna och trolla fram varv efter varv.
Får bli imorgon och jag tror den här kommer bli jättefin :)
Det är en så MJUK FÄRG.
Men nu, dags och nanna kudden.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0