Stukad fot...

Ursäkta, ursäkta, ursäkta, ursäkta, URSÄKTA!!!!!

Trodde inte det skulle bli fler inlägg för mig ikväll, men NU blev jag upprörd!
Satt här i någon form av TRÖTTHETSKOMA och ser "Lets Dance".
Sitter och ser att Rabhi skadar sig under träning och STUKAR SIN FOT.

Nästa klipp ser jag hur han körs in i en MAGNETRÖNTGEN!!!!!!

Ursäkta, ursäkta, ursäkta, URSÄKTA mig...
Men HUR FAN är det möjligt att HAN, som stukat foten, får en magnetröntgen snabbare än JAG hinner säga WHIPLASH????
Va????
Hur är det möjligt?

Jag SKA få min magnetröntgen, ja...
Men det tog 6 månader, eller kanske SJU innan jag FÅR göra den!
Gaaah.
Fan att jag inte stukade foten SAMTIDIGT som jag fick whiplash, för DÅ hade det tydligen GÅTT SUPERSNABBT att få en "MR".

Sambon försökte sig på och säga :
Ja, ja, men det är ju Tv4, dom PYNTAR för det där!
Hm...
Kanske DET kanske.
Men är det rättvist för DET?
Nä, så fan heller.
Stukad fot, in i PENNVÄSSAREN direkt.

JA, jag är AVUNDSJUK!

Återigen...
Man ska tydligen vara RIK för att vara SJUK!
Sticka lugnt.

P.s.
Rabhi dansade som en kratta och hade SKITFULA KLÄDER!
Lila och mintgrönt, ASFULT!
Maggördel hade han också!
Tönt!
D.s.

Nä, jag är INTE BITTER ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0