Svart!

Nästa skapelse är KLAR!
En svart, virkad poncho i mohair, till MIG SJÄLV :D



Hade TYVÄRR ingen modell ståendes REDO för foto, så jag fick lägga den på matbordet ;)
Orkade inte heller gå ut i boden och plåta på dockan.



Ja, bäst och passa på NU att göra några alster till mig själv...

För SEN...
Hinner jag väl knappast.
Så har det ju varit FÖRUT iallafall.
Då har jag haft så fullt upp med beställningar och att fylla upp butiken.
(skryyyyt)

Så nu ska jag göra lite alster till mig själv så jag kan använda MIG SJÄLV som "reklampelare" också ;)

Idag vaknade jag värkfri :)

Gick promenad, duschade.
Fortfarande värkfri.
Så åkte jag och mamma och handlade.
Problemet med att handla med morsan är, att jag plockar i allt i vagnen själv.
Och plocka upp på bandet.
(Det gör jag aldrig med sambon, för då plockar han i och ur när vi handlar.)
DÅ...
Fick jag värk!

Men promenad hem från affären och långt fikabesök av Lilla Längtan med mor...
Så har jag bara LÅG värk nu :D
Trots babygos & lyft.

Nu ska jag börja på en NY SJAL :)
Återkommer senare.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0