Übersjukt!

Det är inte bara jag som är sjuk...

Sacha Baron Cohen är DEFINITIVT sjuk också!!!!

Har precis sett "Brüno"!
Från Fünkyzajt!

Überkul!
Übersjukt!
Überbögigt!
Überjobbigt!
Übercool!
Überüber :D

Jag har skrattat här så nacken NÄSTAN gått av!
Jag har skrattat så tårarna och snoren började rinna!
Jag har suttit och vridit mig som en liten kålmask åt obekväma scener med DUMSKALLAR som inte fattar att dom gjorde till REJÄLT ÅTLÖJE!

Jag är helt MATT här och har djävligt ont i nacken nu!
Fy fan!
Den var SÅ KUL och så jobbig.
Han är sjuk.
Och sjukt kul!

Och glöm för allt i världen inte extra materialet, om ni vågar er på att se den här...
... sjuka filmen.
Nä, det blev verkligen för mycket här.
Jag måste andas.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0