Det finaste...

Så tillsist...

Det finaste som hänt idag är...
Att jag fick träffa min BÄSTIS Rickard, som jag inte sett sen jag var ELVA ÅR!
Vi bodde grannar här små små och hade bara en mur som skilde oss åt.
Idag när jag var ute och gick hade han och hans familj kommit hit på ett spontanbesök.
Jag var inte hemma, nä, för jag gick på Toftavägen och svettades.
Så kommer jag hem, mamma berättar att dom varit här och jag blev superbesviken.
Och inte fanns det mycket tid till att ses, för dom skulle åka på kvällen.

Handlingskraftig Österholm satte igång datorn och in på Eniro.
Hittade hans telefonnummer och sms:ade direkt.
VILLE verkligen försöka träffa honom OM det gick.
Ca en timme senare dök han upp här med sin pappa.
Jag BLEV SÅ GLAD!!!!!!!
Rickard var en av mina bästa vänner som liten.
Om inte den bästa.
Min lekkamrat.

WOW, fattar ni liksom...

Nu fick jag träffa honom, krama honom, prata, om än kort.
Dom skulle vidare.
Jag hoppas på ett LÄNGRE MÖTE nästa gång.
Det var det bästa på länge, att se och träffa någon man tyckte bäst om i hela världen!
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0