Eftermiddagen först!

Jag börjar med vad vi gjort på eftermiddagen...
Sen bloggar jag om förmiddagen och läkarbesöket.

Eftermiddagen, ja, jag kom hem 11.30 efter allt runtspringande på "olika instanser".

Jag var HELT SLUT!
Det blev en macka med kalkon på.
That´s it!
Och HUNDRA LITER VATTEN!
Snacka om att jag hade vätskebrist och överhettning.
Återkommer till det.

Sonen hade önskan att softa hemma idag, bara vi...
Och det kändes som "HURRA & TOPPEN!"
Nu stannande dock mamma och moster hemma också då, dom orkade inte heller åka någonstans.
Men det var för varmt i bersån, trots parasoll.
Luften stod stilla.
Vi flyttade ut stolarna på grusplanen i vinden istället.
Det fanns liksom inget val.



Mamma satte sig under äppelträden och jag låg på en dyna i skuggan på marken.
Det var KNAPPT så man orkade med en konversation!



Men det som åkte fram idag var poolen vi köpte på Ica Maxi för 2 veckor sedan för 199 spänn!
VÄL investerade pengar kände jag idag.
Sambon och sonen pumpade upp poolen under mycket svettande.
Inte en jättepool, men väl en pool en vuxen kunde svalka sig i också.
Sonen plaskade runt själv först...
Så hoppade sambon i.
Och sen hoppade jag också i!
ÜBERNICE!









Och till och med MORSAN hoppade snabbt i och tog ett dopp!



Ja, sen somnade jag i bersån en stund.
Helt slut av dagens "äventyr".
Jag återkommer efter en dusch och förmiddagen, för den gick inte av för hackor!
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0