Grisrosa.

Jag ljög visst...

Jag har ingen beige mage.
Jag har en ILLRÖD mage.
Färgen var tydligen tvungen att "sätta sig" lite och blossa upp.
Bildbevis:



Eller jag ångrar mig...
Det är inte ilrött.
Det är GRISROSA!
Snyggt!
(eller inte ;D)

Ja, ja, det blir väl brunt såsmåningom!

Annars märks det även att jag badat i havet.
Jag har rödsprängda ögon!
Fint, det matchar ju magen.
Jag är trött som fan.
Jag kommer somna som en stock ikväll.



Så får vi väl se om det blir Lickers imorgon igen eller vart vi hamnar!

Så har jag fyndat igen.
På Tradera.
Och denna gången är det gamla SYMÖNSTER från 70-talet.
Underbara, underbara, underbara mönster i Madde-stuk och lättsytt!

Det första bara DOG jag av lycka när jag vann, 20 kr kostade det mig allt som allt.
Porto inräknat.



Klänningen är Madde-klänning och byxdressen är väl så TUFF!
Nu "lät" jag som min morsa, hade jag skrivit FRÄSIG och tuff så hade det varit morsan rakt av.
Jag ändrar mig till LOVELY .

Det andra mönstret är en klassiker som finns än idag, i nyare mönster, men även denna kostade mig endast 20 kr.
Volangkjol.



Kan nog bli några projekt att GÖRA när nacken blivit lite bättre!
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0