Promenerat i helvetet!

Idag blev det verkligen en sådan där "Promenad i en bakugn" alternativ "Promenad i helvetet"!
Så nu har jag en FÖRSMAK på hur DET kommer kännas när man väl lagt näsan i vädret .

Som ni förstår, inte direkt angenämt!!!!!!!!
Och som grädden på moset var jag så djävla korkad att jag valde att inte ta med vatten, för jag hade mina "tajtbyxor" och dom har inga fickor.
Och bära vatten går ju inte för sig med den här nacken så....
Det var bara att kämpa på och hoppas att jag inte skulle dö på min motionsrunda!

Nä, inte riktigt kanske, men SVETTEN rann som en bäck i ansikte och på ryggen och käften kändes som...
En ÖKEN!
När jag kom hem drack jag som en svamp så just nu ser jag fan gravid ut.
Magen är fylld liksom till max.
Dumt och DET gör jag inte om!

Sitter i mitt svala vardagsrum just nu och tänker:
GÅ UT...
Helst inte!
Men...
Vi sticker till Björkis idag och minglar lite mer med Lilla Sunshine idag igen, tänkte vi :D
Jag tror vi ska bada i poolen och lyxa oss, kanske kramas och pussas om hon har lust med det.
Och det har hon säkert, hon är så pussvänlig så!
Nu ska jag sy ihop det sista på handledsvärmaren.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0