Tarzan!

Det blev Lickers idag också!

Sonen fick välja vart vi skulle åka och likt sin mor...
Älskar han Lickershamn.
Så vi drog dit och har haft en underbar dag där igen.
Idag blev det mer bad än igår, för det var varmare i vattnet.
Nacken pallade trycket och "värk-ballade" inte ut.

Och idag blev våran strandgranne TARZAN!



En liten söt kattunge på 8 veckor som gärna ville busa!
Och DET...
Ville vi också.
Busa, pussas och bli bitna på kuppen.
Men Tarzans klor och små tänder gjorde inte så stor skada direkt .



Hm, jag tror jag attackerar...



Va...
Nä, vad händer nu där borta då?



Faaan, mitt snöre räcker inte längre.
Krafs, krafs, gå av då djäkla snörhelvete!



Puh...
Och är man då 8 veckor så måste man vila emellanåt.
Tarzan hade eget parasoll och filtar och där hade han det GÖTT!
Nu ska jag hoppa i duschen.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0