UFO:T...

Den sjukskrivna latmasken är tillbaka, hrmph....
Eller "det ovanliga fallet"!
Varför inte UFO:T när vi ändå är i farten?

Nä, jag har lite svårt att släppa det där faktiskt.
Önskar att jag sagt mer än vad jag gjorde.
Har kommit tillslutsatsen att läkaren också är en "kärringdjävel", precis som sjukgymnasten.
Trots att läkaren var yngre än mig.
Men hon är en kärring ändå.

Jag övar mig på att släppa det...
Bort, bort.

Dagen idag ser ut som följer:
Jag ska ut och gå nu, passar på när det är svalare och molnigt.
Sov för övrigt gott inatt, dels var jag ju dödstrött igår, trots tuppluren i trädgården...
Men sen känns det svalare i luften från havet.
Jag sov till och med med täcke på morgonkvisten.

Nu blir det då som sagt motion, sen vila hemma till vid 15-tiden...
Då drar vi till Ihre och träffar kusiner med barn och respektive.
Det blir bad, mat och umgänge.
Ser jag VERKLIGEN framemot.
Alltså bara en lugn dag fram tills dess.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0