Stek-Smek!

När jag vaknade vid 8-tiden var det sol.
När jag gav mig av på lite motion var det sol i stan.
När jag kom på halva Hällarna var det molnigt, när jag kom till min morbror i Vibble var det blåsvart i kanten av Vibble.

Jag lämnade present till min moster (morbrors sambo), handledsvärmarna jag gjort.
Pratade en stund med båda morbröderna som var där och mostrarna och fick sedan en djäkla fart hemåt.
Jag hade bara varit hemma i 10 minuter så började det ÖSA ner.
Åska.
Men nu är det uppehåll igen.
Kunde kanske behövts lite mer regn än den här störtskuren.


Det är ju rätt torrt i markerna liksom.

Så hoppar jag rask till ämnet "Man boobs" som jag "berörde" en aning igår.
Sambon undrade:
"Har du fått någon respons på inlägget igår???"
Jo, sa jag, men i vanlig ordning på mailen.
ETT mail då´ra i och för sig BARA, men det var gott nog
Jag fick ett förslag om vad man skulle kunna kalla lite lönnfeta stekare med Man boobs som står och smeker sig själva och sina små bröst...
Jag citerar:

"STEK-SMEK!"

Ja, nä, men skrattade jag eller skrattade jag?
Jag skrattade VÄLDIGT MYCKET.
Ja, när jag nästa gång ser en karl som står och smeker sin kropp i solen, har jag det PERFEKTA uttrycket att ta till, Stek-Smek!
En 10-poängare.
Sambon skrattade även han åt uttrycket, inte lika mycket som jag, men han skrattade.

Så undrade han:
"Jaha, ska du inte skriva att JAG har Man boobs jag OCKSÅ på bloggen?"
Jisses, tänkte jag, VILL han verkligen att jag ska utelämna honom i detta ämnet här på bloggen?
Jomenvisst...
Jag kan väl skriva att du har Man boobs.
SAMBON har MAN BOOBS!
Jag tar fram "Man boobs kartan" så kan jag tala om VILKEN SORTS Man boobs han har också.
Han har...



Cross-Eyes man boobs!
Ok, då vet ni det!
Bra, då kan jag gå vidare i bloggandet.

Jag har annars en lite dålig värkdag idag.
Men det är ok, jag har haft SÅ BRA DAGAR, flera stycken på raken, så jag överlever.
Hade kanske egentlugen varit skönt med en stranddag idag, för då hade jag nog tänkt på det mindre.
Men...
Regnet behövs.
Jag hoppas på fint väder imorgon, då blir det nog Lickers som vanligt.

Nu ska jag sätta mig och teckna lite, ringa en kusin...
Återkommer.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0