Björk & Robyn.

Så bra dag idag och jag är såååååååå trött.

Jag har knappt orkat ens VIRKA.
Det blev uppstart av Maken/makan till snövita handledsvärmaren.
Jag har gjort några varv, men orken tröt.
Vi har sett ÄNNU en kass film, kommer inte ens ihåg namnet, tror det var "123 Pellham" kanske.
Igår såg vi "Trubbel i Paradiset"...
Varningstext på båda, URDÅLIGA, se inte.

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon ska jag och mamma hämta "dockorna" och sedan ska jag träffa min kusin.
Jag hoppas jag har piggnat på mig då, men det har jag nog ;D
En god natts sömn så är jag på banan igen.

Jag avslutar med en bild av Björk i en virkad & stickad kreation.



Och jag ser framför mig...
Kanske  Robyn i någon stickad eller virkad kreation av MIG i en SNAR framtid?
Vad tror ni om DEN framtidsvisionen?
Jag tror den ligger ganska NÄRA faktiskt ;D
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0