Den väldig förkylda giraffen & Bög-Ricky...


Den väldigt förkylda giraffen...



Ja, idag är det VÄLDIGT förkylt.

Igår tog jag alvedon 1 gång, idag lär jag behöva det hela dagen.
Jag är såååå snorig, halvt febrig och ONT i kroppen.
Satan.
Då påverkar det TYVÄRR nacken också, men det är nog ganska logiskt, värk i kroppen går ju ut mera där jag har MEST ont :(

Men det har inte stoppat mig från en promenad.

Jag gav mig iväg och fick vända om, jag hade för lite kläder på mig.
Trodde det skulle vara varmare.
Solen strålade så jag trodde på MINST 16 grader, det visade sig vara +6.

Kameran kom med idag, Hällarna klockan 09.30. :D



Och havet...



Jag tog mig runt på min Vibblerunda, men jag tog det megalugnt.
Ville åtminstone ha luft även om jag mår halvdåligt.

Och sen tycker jag man känner att man mår ÄNNU mer dåligt om man sitter still.

Som nu, när jag sitter i soffan.
Då är jag skitdålig :(
Men jag ska snart försöka pigga upp mig med lite....
VIRKNING :)
Suprise.

Så läste jag precis Aftonbladet...
Och DÄR var det nyheter som hette SKVALLER-DUGA ;D

Ricky Martin har ÄNTLIGEN kommit ut med att han är BÖG.

Suprise igen, NOT!!!!
Ärligt talat, en kille som är så snygg som han är, alltid vältränad med väldigt tajta kläder, väldigt perfekt, väldigt stylad och bra på att svänga på höfterna ;D (klyscha, klyscha)
Ja, för mig kom det iallafall inte som en överraskning.



Första gången man ens läste om ett sådant rykte så tänkte iallafall jag:
Amen såklart han är!!!!
Han är FÖR PREFEKT, klart han är bög.



Nä, han blev inte ens straight med skägg...

Ja, som kvinna kan man bara säga:
SYND på en sån RAR ÄRTA!
Som medmänniska:
Äntligen Ricky, välkommen ut ur garderoben, nu behöver du inte ljuga mer :D
Life is so mutch better when you are GAY!

Och nästa nyhet var en riktig CHOCKER!!!
Allas vår RYMDBLOMMA, Sverige-Jesus har varit misstänkt för misshandel.
?
Va?
Han som är så...
Mild.
Och till och med tänker på minsta lilla kryp.
Är vegan.
Vill att ALLA ska älska varandra.



Jag fattar ingenting.

Men tydligen så ska allt vara ett STORT MISSFÖRSTÅND och bla, bla, bla...
Bråk startade med förra flickvännen, polis kom, Di Leva fick följa med till polishuset, släpptes, ingen anmälan gjordes...
Han blev frikänd eller vad det heter.
Hm...
Men ingen RÖK utan eld eller?

Jag som tycker så bra om Di leva.

Jag väljer att TRO att detta var ett misstag, och gud nåde Di Leva om det visar sig att han misshandlar kvinnor.
Då ska jag slänga min samlingscd år fanders!!!
Glömma att jag en gång i livet, när jag tyckte att DiLeva var en urdålig artist...
Blev övertalad att gå med på en gratiskonsert, stod med armarna i kors som protest...
Slutade med att jag var ett OMVÄND TVIVLARE och bara älskade Thoma Di Leva!
Han var helt magisk på scen.
Han och hans VATTENKANNA var underbara!

Jag hoppas att det var en tokig flickvän som ballat ur.
Di Leva är förhoppningsvis ALLT det han predikar om.
Förhoppningsvis :S

Nu ska jag ägna mig åt handarbete och ta två alvedon.
Sticka lugnt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0