My god...

My god...
Jag är helt slut!



Det har varit SÅ mycket information, 2 möten, och så mycket prat idag, så min hjärna har lagt av.
MEN...
Det känns ÄNDÅ bra!

Jag kände mig så glad att sitta på ett p-möte och känna att jag TILLHÖR en grupp igen!



Att sitta och diskutera saker och vara delaktig.

Svårt att förklara den känslan att man förut varit på några p-möten och det diskuteras jobbgrejer och man sitter med en nacke som värker som fan.
Och inte vetat om man någonsin ska kunna gå och jobba igen.
Jag har känt mig ganska utanför.

OBS, obs, det var inte så att mina arbetskamrater har uteslutit mig på något sätt, utan jag har haft min lilla whiplashbubbla och den har dominerat allt.
Men nu, jag ska OCKSÅ JOBBA :D
Nu kan jag också diskutera annat ÄN VÄRK!
Känns kanon.

Det som OXÅ är bra att på våran chefs nya arbetsplats finns en "fåtölj-stol".
Inte supermjuk, MEN mycket bättre än dom där andra stenhårda pinnstolarna som annars står till buds.
Alltså kommer p-mötena inte bli en JÄTTE-SITT-PINA :D
Jag sitter mycket bättre och fick inte så ont.
Mycket bra det med.

Nu ska jag se på dumburken och sedan gå och DÖ i sängen.
Imorgon är jag tillbaka med nya skrivkrafter och förhoppningsvis funkar hjärnan igen ;D
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0