Ingår Semla?

Vaknade på fel sida...
Den ONDA sidan, dåligt SOVLÄGE idag igen!!!!
Men jag lever på hoppet, det försvann ju igår, så då gör det nog det idag också :D

Vid läggdags igår frågade  jag och sonen om hans "shopping upplägg" inför idag, vart han skulle osv.
Och eftersom sambon ska städa så ska vi försöka ta LÅNG tid på oss ;D

Jag frågade:
Ska vi ta en fika på stan imorgon också?
Sonen:
Ingår en SEMLA i det förslaget?
Jag:
Ja, det kanske vi kan ordna ja...
Sonen:
Då har vi en fikadeal också!

Så bra :D
Och IDAG blir det ett fikaställe med MJUKA sittplatser.

Så har jag fått mail från min "hemlige" mailare ;D
Idag stod det:
"Carrie Bradshaw idag minsann, en Carrie Bradshaw stolpandes runt i gamla gummistövlar då eller?"

SJÄLVKLART var jag Carrie i mina gröna, praktiska GUMMISTÖVLAR och TROLLMÖSSAN dessutom!!!!!

Men det är ju DET som är grejen med Carrie, hon blandar klädstilar högt och lågt, dyrt och billigt, shabby & chict...
Och hon är lika snygg i allt.
Och det är JAG med, tvärtemot vad SONEN säger!!!!! ;D (ha, ha, ha, skoj nu DÅ...)
Jag TROR jag ska införskaffa en ballerinakjol till sommaren också.
Sonen OCH mamma kommer avlida!!!!

Å när vi ÄNDÅ är inne på Carrie så fick jag den HÄR fina komplimangen på Facebook igår när jag skrev att jag känt mig som Carrie under min shoppingdag igår:
(Å nu blir det ännu mera SKRYT ;)

"Måste bara säga att för mig är du Visbys egen Carrie Bradshaw, utan tvekan."

Amen med DEN komlimangen KUNDE dagen KNAPPAST sluta BÄTTRE!!!!
Va?
Jag tror nästan att jag JÄSTE över av stolthet här hemma i soffan!
Tack som FAN liksom!
Det är ju en sak att KÄNNA sig som Carrie, men att sedan VARA "Visbys egen", DET känns ju väldigt BRA!
Och så slickade jag i mig komplimangen som en katt slickar i sig grädde när den blir bjuden ;D
Sen om hon som skrev den verkligen menade det vet jag ju inte men jag HOPPAS det :D

Nä, nu börjar EFTERTEXTERNA och min THEME SONG (piano-plinkeplonket) rulla här, jag måste burra till barret och hoppa i min Chaneltröja och jeansen!
Undrar om jag INTE behöver den där KOFTAn jag såg på Indiska igår också????
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0