Kommer gå BRA!

Hemma!

Nu har jag varit två timmar på jobbet, och suttit i soffan...
Jag tror det kommer gå bra, några mjuka dunkuddar till ryggen så kommer det inte varit några problem.
DET kommer kanske göra F-kassan och chefen GLADA, då behöver dom inte punga ut med så mycket pengar...
Några dunkuddar har dom väl FÖRHOPPNINGSVIS RÅD med, utan att spräcka några budgetar?
Håll tummarna ;D

Det var iallafall mysigt att träffa Chiefen och två av arbetskompisarna.
Fika, en massa prat och det känns faktiskt inte som jag varit borta speciellt länge.
Allt kändes precis som vanligt.
Nä, JAG känner mig redo för arbete i lagom mängd nu, det kommer gå FINFINT!

Så har jag köpt knappar till den/dom snövita handledsvärmarna, det blev lindblomsgröna knappar.



Bild kommer på h-värmaren lite senare, nu ska jag äta ;D
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0