Måste ju till Blåkulla...

Nu har jag inte tagit febern sen sist...

Men jag känner mig lite piggare ändå.
Å andra sidan har jag varit "noga" med intaget av alvedonen.
Imorgon får utvisa och jag ska BARA hålla mig hemma i soffan.

På dagen då förstås, för på kvällen måste jag ju flyga iväg till BLÅKULLA ;D



Jag rapar förresten vitlök som... f-n.
Det blir mer vitlök innan sänggåendet.
Förkylningen ska DRIVAS ut, ut, ut...

Jag har virkat lite under eftermiddagen, men tycker fortfarande inte att jag kommer någonstans.
Precis som igår.
Himla mysko.
Det ser ut som om jag ligger kvar på samma ställe.
Jag blir liksom aldrig klar med sjalen.
Hm.

Min kusin och man var förbi här förut, och ÄNTLIGEN fick vi hjälp med att få bort den där URFULA dörren som vi hade uppe under badrumsrenoveringen.
Hurra :D
Renoveringen blev klar, men dörren blev kvar.
Idolen hjälpte sambon att bära ut den i garaget.
Så fikade vi en stund.
Pratade lite om Påsken, vi får väl se hur det blir.

Nu sitter jag och ser på Efterlyst, det handlar om Mats Alm, han som misstänks ha mördat sin blivande fru Linda Chen.
Ruskigt om han blir frikänd, jag tror nog allt han är skyldig.
Sen...
Ska jag ha den dåliga smaken och se på premiären av "Sandhamn".
Jag vill se hur BRATSEN med mycket pengar och dålig smak, beter sig DÄR.
Vi har ju sett hur dom beter sig HÄR vecka 29.
Jag lär väl återkomma och förfasas.
Jag känner bara efter att ha sett små snuttar:
DRÄGG...
Sticka lugnt.








Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas att du mår bättre idag så att du inte missar Blåkullafärden!



GLAD PÅSK!

2010-04-01 @ 10:41:29
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Stickqvickan

Idag är jag feberfri och pigg!

Glad Påsk!

2010-04-01 @ 23:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0