Monsterpigg...

Nu har jag suttit och häckat mest hela dagen...

Och jag är MONSTERPIGG.

Då tror jag nog att det är läge för att läsa ut min deckare.
Måste dock ta näsdroppar innan, för näsan är så djäkla TÄPPT.

Men några varv till på sjalen blir det nog, jag ser "Boston Tea Party".
Jag summerar dagen som en himla bra dag, trots att inget ovanligt hänt, eller jag träffat en kotte.
Imorgon blir det megapromenad!
Då ska det motioneras för då ska det bli fint väder.

OCH jag ska ta med mig kameran, precis som jag gjorde förr...
För 7½ månade sedan ;D
Nu är det dags att vänja mig vid att alltid ha den med mig JÄMT igen.
Vi ses imorgon, samma blogg, samma bloggare, samma samma ;D
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0