Mormorsrute-EXTRAVAGANZA!

Har JAG snöat in på MORMORSUTOR eller har jag???

Jo, det har jag.
Jag tycker mormorsrutor är HETT, mer mormorsrutor år folket! ;D
Jepp.
Jag har dag ut och dag in visat upp mina mormorsrute-saker här...

Och idag är inget undantag, jag presenterar ett RIKTIGT Mormorsrute-EXTRAVAGANZA!
Tiffany´s, släng er i väggen, vem behöver DIAMANTER när man har MORMORSRUTOR?
Ja, säg det ;D

Jag har gjort ett litet armband...











Ja, som vanligt TYCKER jag att det blev BRA!

Men...
Det ska bli ÄNNU bättre än BRA faktiskt.
Jag ska INTE spejsa till det och blanda rutorna i olika färger om vartannat.
Det ska bli enhetligt för annars syns ihopsyningen, det blev inte så bra även om jag försökte vara nogrann.
Det blev godkänt, men det ska bli MVG.
Men visst blev det rätt GULLIGT ändå?
Jag börjar om, NU.

Detta tog mig 2 timmar, så jag hinner göra ett till innan kvällen är slut :D
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0