Mumien har vaknat...

Mumien har vaknat...



Och han är faktiskt ganska PIGG...



Han stapplar inte längre och kisar inte med ögonen.
Talar normalt, verkar helt OK!
Piju, det var inte DIGERDÖDEN trots allt.

Någon som däremot kommer vara död är jag, efter dessa inlägg ;D

Min "Hemlige mailare" var snabb på att skicka en fråga...

"Vart har din BERÖMDA empati tagit vägen när det gäller en man som har drabbats av DIGERDÖDEN?"

Befogad fråga, ABSOLUT...
Men min empati sträcker sig TYVÄRR, som jag förut skrev, sig inte så långt så det omfattar en förkyld MAN nära Digerdöden!
Tyvärr, tyvärr, tyvärr...
Jag förväntar mig inte heller någon sympati när jag själv drabbas av Digerdöden.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0