Ny sommarhalsduk klar!

Den åskblå sommarhalsduken är klar, i supertunnt mohairgarn.

Fontängallermönster, samma som i den vita halsduken jag gjorde till min bästis.
Denna ska säljas :D
Provisorisk bild:



16 cm bred och 183 cm lång!
Ja, och bättre bild kommer imorgon.

Jag har haft BABY-fika-besök idag och trots att vi inte setts på två veckor så vart det GLADA miner och mycket pussar :D
Kan ju vara så att om man inte ses på ett tag, så glömmer bebisar fort bort "folk/mig" .
Men inte lilla Längtan inte, hon blev lika glad som vanligt.

Väldigt BLÖTA pussar fick jag också kan jag meddela.
Stora GAPANDE pussar med TUNGA, SLICKPUSSAR liksom ;D

Ja, jag skrattade, för så fort man stack fram fejset attackerade Längtan mig och grabbade tag i håret som stöd och slängde sig mot munnen!
SÅ SÖT, och jag hade kunnat ÄTA upp henne, om inte hon hunnit äta mig först ;D

Jag har annars tagit det ganska lugnt idag.
HADE tänkt mig promenad, men det har ju regnat hela dagen och sedan övergick det i snöstorm.
Så, jag har pysslat hemma och haft besök.
Är väldigt trött så det blir TIDIGT sänggående ikväll, det blev FÖR sent igår och för lite sömn.

Jag är supertrött.
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0