Överraskning...

Wow, vilken överraskning...

Det SNÖAR idag också!
Jag surar ihop totalt här.
Alltså blir det ingen "Grilla-korv-picnic" idag heller!

Jag ska ge mig ut på en 8 km:tare för det var ett tag sen, men jag har faktiskt noll lust.
Men för nackens skull ska jag offra mig ;D

Sa till sonen igår att vi skulle göra något "sportlovsaktikt".

Ja, det fanns inte ett smack för äldre barn i tidningen idag.
Teater på bibblan för barn mellan 0-6 år...
INTE SÅ lockande för en 10-åring.

SKIDOR då, men DET kan ju inte jag göra direkt.
Och INTE vill han gå på bio heller, det är ju bara "tjejfilmen" som går.
Jag får fundera ut nå´t.
Sitta hemma känns ju fel liksom...

Detta är faktiskt en liten nackdel med att bo i en liten stad med ett mindre utbud av "saker man kan göra på lov" tycker jag.
När jag läser min kusins blogg så kan jag bli lite avis ibland.
Han och familjen bor i stockholm, INTE för att jag vill bo i stockholm, det vet väl alla...
Men...
Det finns så mycket mer aktiviteter att VARIERA sig med där.

Här går det väl an när man har en grej på en helg liksom, men att fylla en hel vecka är svårt.
Vi hade kunnat knata iväg på Skansen idag kanske, någon film som passar sonen, något av alla museer...
Ja, men nu sitter vi här.
Jag får tänka ut nå´t.

Nu ska jag ut iallafall och ta Vibble med storm, SNÖSTORM...
(ha, ha, ha, URDÅLIG ;)
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0