Positiv energi!

Idag har varit en dag med POSITIV energi.

Jag fick ju det "där mailet" imorse.
Det har genererat SÅ MYCKET positiv energi så jag kan lysa upp hela VÄRLDENS alla hus bara på den känslan.
Dom kan stänga kärnkraftsverken och sätta in MIG i nån generator istället!!!!
Jag är så mycket mer MILJÖVÄNLIG ;D

Problemet blir väl om jag slutar vara så glad, då dimper allt...

Nä, men först fick jag mailet, glad, stolt, smickrad.
Sen kom min bästis med lilla Längtan.
Hon var på ett STRÅLANDE humör och jag var barnvakt i hela TVÅ TIMMAR idag :D

Och det bästa av allt...
Vi gjorde en liten lek-ö i mitten av golvet här, fram med alla leksaker som var barnvänliga...
Och sen satt hon där och lekte.
Hon har blivit så STOR och stadig.

Det bästa med det är att det blir inte så mycket BÄRANDE.
Det var lite, men inte mycket, och nacken PALLADE trots att hon är tyngre nu ändå.
Jag känner inget ikväll alls.

Det blev en liten SVACKA för Längtan, lite gråt, då plockade jag fram fruktpurée och sedan var det frid och fröjd igen.
Lite bus, sång, gos och lek...
Två timmar gick alldeles för fort.

Men så fikade vi när min bästis kom tillbaka så det blev en timme till :D

Sen skulle jag följa med mamma och hjälpa henne med födelsedagspresenter till sonen.
Det blev även en tur till Lindex, mamma hittade en jacka som hon skulle ha.
Jag var på "Din sko" och hämtade ut mina vårskor jag hittade igår.

Ett par Eccoskor, typ gympa-vardags-skor...



Jaha, MER slöseri med pengar och shopping, tänker ni säkert...

Ja, men TYVÄRR NÖDVÄNDIGT!!!!!!!!
Det är en investering för min nacke.
Dessa skor är "rehabeliterings-skor", alltså har jag tagit av mina försäkringsbolagspengar jag fått ut.

Jag har nämligen bara TVÅ par skor jag kan gå i utan att få ont i nacken av.
Mina gummistövlar och mina svarta eccostövlar.
(Eller TRE om man räknar joggingskorna, men dom har jag endast vid motion)
Men när det blir varmt om någon månad så kan jag inte stolpa runt i stövlar.

Alla andra SNYGGA vår-&-höstskor jag har, är HÖGKLACKADE snyggeskor med NOLL bra effekt för nacken.
Dom är dödens DÖD.
Jag har gått runt nere i källaren och testat, det känns direkt.
Ja, när jag då ska börja jobba och förmodligen börja gå mycket igen, MÅSTE jag ha BRA skor.
Annars är jag körd.

När jag då såg dom här skorna kände jag direkt, ok, ECCO...
Fotriktiga och ganska snygga, jag provar...
Satt jättebra och var supersköna, duger till vårskor.

ÄVEN om jag helst vill ha mina fina svarta boots, skinnfärgade snyggsnygge skor + dom andra vårskorna jag har.
Dom får jag spara till i höst och hoppas att nacken pallar med snyggeskor DÅ!!!!!
Nu ska jag virka en stund, känner mig lite...



...slut efter dagens strapatser ;D
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0