Pust.

Vaknade här och känner mig himla stressad idag...

Stressad för att jag känner mig STRESSAD liksom.
Har pratat med läkaren idag, medicinen är upptrappad igen.
Nu är det 3, 2, 3 tabletter per dag.
Sen blir det 3, 3, 3, som en sista höjning.

Jag förbereder mig för en trötthetsattack imorgon och någon dag eller två framöver.

Och det är väl rätt TYPISKT nu när förkylningen börjar plana ut till bara snuva och lite sträv i halsen.
Jag skrev ett mail till min chef idag också, ang min semesterönskan som vi pratade om i förra veckan.
Jag kände att jag orkar inte prata.
Alltså var det bra att bara skicka iväg ett mail så vet hon vart jag står.
Praktiskt och enkelt.

Jag ska snart iväg och köpa present till min bästis dotter, det är kalasdags ikväll.
Det ska bli kul :D

Sen hade jag VISST gruppmöte idag också, vilket jag glömt bort.
Eller FÖRTRÄNGT...
Smärtgruppen, men jag har VERKLIGEN inte lust.
Jag vill inte älta eller slappna av i grupp, funkar ILLA för mig kan jag säga.
Jag får se hur jag gör, jag går ju hos psykologen, jag vill inte idag.
Det är FÖRMODLIGEN därför jag känner mig stressad.
För jag inte vill.

Jag har ju för många år sedan (alltså sedan 6-7 år tillbaka) bestämt mig för att inte göra saker jag inte VILL eller har lust med.
Det skapar dålig stämning i kroppen och DET har jag alltid velat undvika.
Alltså är jag VÄLDIGT bra på att säga NEJ.

Smärtgruppen skapar dålig stämning i kroppen.
Jag har ju dessutom inte lika mycket smärta nu så...
Och jag har ju min psykolog som sagt,
Nä, jag får se hur jag gör.
Nu present!
Sticka lugnt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0