Tack Gud...

Tack Gud för en riktigt, riktigt, riktigt bra dag!

Ibland kan man faktiskt ha såna dagar på egen hand, utan att NÅGOT speciellt egentligen händer!
Och DET var bra djävla längesedan jag hade en sådan här dag!!!
Jag gissar att det var i TYP i augusti INNAN...
Ja, ni vet VAD ;D

Fan, jag kommer lägga mig med ett leende på läpparna och tänka på min härliga dag.
Och mina nya snygga kläder :D

Och imorgon kommer det bli...
Stan igen!!!!
Sonen kom hit i eftermiddags och det första han sa var:
"Mamma, imorgon vill jag gå på stan!
Okej...
Och så hade han en hel lista med saker han skulle köpa.

Okidoki WisbyTown, Madde & Son kommer och gör affärerna osäkra imorgon igen ;D

Men DÅ ska INTE jag handla ett dugg!
Möjligen bjuda sonen på en fika med tilltugg.
Fast då kan jag ju förresten ta på mig min nya "Coco Chanel-tröja" och mina nya jeanstajts.
SNYGGT.

Å när jag tänker efter så är det härligt att HÄMNAS också!!!!!!
Jättejättejättehärligt!
Jag sa ju det, man kan aldrig vara säker på NÄR JAG slår tillbaka, bara ATT jag kommer göra det :D
Det kommer mera...
Me like.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0