Burka!

Idag blir det BARA en dag inomhus...

Bara pyssel.
Jag ska göra 1 eller 2 nya armband.
Skissa på lite bokstäver till en vän.
Börja på en ny sjal.

Ja, sen hinner jag väl inte så mycket mer ;D
Men jag ska softa, ta vara på EGENTID.

Idag är jag glad för att jag är PIGG!



Ingen sömnbrist, inge SOCKER-GODIS-BAKSMÄLLA.
(vilket jag får efter tv-kvällar med mkt sötsaker, blä)
Nacken känns BRA.

Däremot ser jag ut som en BISVÄRM har flygit in i mitt ansikte.



Varför?
Jo, jag har inte haft ANSIKTSVÅRD i mitt ansikte sedan jag vet inte NÄR...
Det har bara blivit ytterst sporadiskt eftersom det har varit jobbigt att lyfta armar och KLÄMMA ut "saker" pga whiplashen.
Igår blev det ansiktsvård i en timme.

Hade jag varit tvungen att gå ur idag, så hade jag behövt en BURKA.
Jag kan väl sammanfatta det så iallafall ;D



Nu har jag inte tid, dags för pyssel, resultat kommer snart upp på bloggen ;D
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0