Kraaaasch, spooool, krasch...

Jag har varit hos grannen, och gosat...

Inte med grannfrun då, utan med KANINUNGARNA såklart ;D
Jag borde egentligen INTE gå dit...
Jag är på gränsen att tippa över och "godkänna" en kanin till.

Jag känner mig som en missbrukare, en kaninmissbrukare ;D





Min favorit Karamell/Caramel/Karamellen.
Såklart är "han" ju lugnast i flocken dessutom.







Jag fick inte ens av mig jackan liksom...

Och då var jag nog där i typ 45 minuter.
Nä, jag blir knäpp, kaninknäpp.

Så hoppat vi raskt över till eftermiddagen här.
Den har inte varit bra.
Sonen kom och humöret var i botten, idag igen :(
Och idag kunde inte jag vara TOLERANT som jag var sist...
Idag har jag exploderat en gång i kvarten!

Jag har varit vansinnig på hans "tonårsuppförande"!
Inte mycket mer att skriva om det mer än att jag har fått värk i nacken av all ilska, och att jag och sonen blev sams innan sovandet.
Han bad om ursäkt och jag med.
Nu hoppas jag vi får en lugn fortsatt vecka.

Inget handarbete sen sonen kom hem heller.
Eftersom jag har fått värk, har jag bestämt mig för att låta nacken vila.

Nu har jag precis sett "Svenska Hollywoodfruar"...
Jag kan inte annat än sitta och GAPA och älska i smyg.
Dom är ju ena riktiga ALIENS och så knasigt skööööööna.

Imorgon ska jag gå på stan.
Jag och sambon har bestämt vad vi ska ge morsan i födelsedagspresent.
Hon fyller ju 70 den 23:e och SKA INTE FIRA!!!!
Nä, bara med oss, så vi ska gå ut och äta :D

Och jag ska börja reka present imorgon.
Kolla läget i dom affärerna JAG kan gå till, så ska sambon kolla "lite längre ut" och så får vi väl se vad vi hittar.

Det kommer bli en JÄTTEBRA och uppskattad present tror jag.

Tänka att kunna ta "400" på ett bräde, istället för bara "36" av detta...
Och mest när VI äter på diverse olika ställen och fester ihop med släkten eller badar.
Hon kommer slå Moster Puff med hästlängder i sommar iallafall!!!!
Men Puff har ju HARVEN och den funkar ju bra.
Kraaasch, spooool, krasch...

Så kanske NÅGRA av er kan lista ut vad vi ska köpa ;D
Någe MODERNT typ...
Sticka lugnt.






Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vem skulle inte falla pladask för en sån där sötnos.

2010-03-09 @ 08:57:59
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Stickqvickan.

Jag vet, dom är så söta så jag vill ha hela bunten! Vet inte om vår kanin Leo skulle bli så glad om jag kom hem med en till... ;D

2010-03-09 @ 15:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0