VÅR!!!

Helt otroligt idag igen!

VÅR, och det är till och med VARMARE än IGÅR :D
Jisses.
Sonen och jag gav oss iväg tidigt till Öster.

Jag hann bara några meter så var jag tvungen att öppna jackan och ta av halsduk och stoppa den i väskan.
Jag gick och sonen cyklade.
HAN var dyngsvettig när vi kom till Öster och jag kokade.
Ringde hem till mamma och frågade faktiskt vad det var för temperatur...
+ 14 i skuggan!

Nu när vi kom hem stod termometern på + 16.5.
Man tror knappt det är sant.

Det blev inhandling av en present, ett par strumpbuxor och ett par tajts.
På hemvägen handlade vi lite grädde, smör m.m till morgondagen :D

Jag har nu satt igång och baka lite till imorgon.



Sonen...
Ja, han är ute och spelar fotboll!



Vår, vår, vår...







Blir det nu bara lite grönt gräs snart, så får lille Fnuffisen komma ut i sin utebur också!
Slipper han sitta inne på sin "filt" och gnaga på frön...



Jag har korsdrag och det hörs vårfåglar utifrån.
En och annan MC har kommit ur sin vinterdvala också...
VÅR och varmt = Lycka!
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0