Baksida i plastpåse...

Jag blir färdig med framsidan till tröjan ikväll!
Baksidan gör jag i plastpåse.
Blir finfint, då kan jag se på ett UNGEFÄR iallafall.
Jag är försiktigt optimistisk.

Visade sambon och var VÄLDIGT optimistisk förut.
Kolla, jag tror det här KAN bli jättebra alltså, vad tror du?

Han tittade och sa:
.......(ingenting).......
Bara tittade.

Och jag sa:
Fast alltså du får ju tänka bort färgerna på garnerna, tror du inte att det kan bli bra?
Hörru, JAG tror det iallafall.

Sambon:
"Mmmmm, jo, jo, visst..."

Och jag tyckte mig ana skeptisk inställning.
Pust.
Alltså är jag mer FÖRSIKTIGT positiv nu.
Men jag ska fota framsida innan läggdags så ni får se, och imorgon uppsydd med plastpåsebaksida.
Blir kanoners!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0