Blåmesar typ...

Oj, idag blev det rätt sent för första bloggandet!

Jag har jobbat, jag har rekat julklappar och jag har shoppat!
Det blev silverhjärtan från Rusta till min ljuskrona.



Igår försökte jag pimpa den med silverkulbandet jag köpte på ÖB...



Det blev inte bra.
Det blev "Ljuskronan goes Drottning Silvia med pärlhalsband".
Fast silverhjärtan VET jag blir bra, jag har samma i turkosa, men dom ska jag ha i granen iår, inte i ljuskronan.
Jag håller på och sätter i dom nu, det blir FINT!

Så köpte jag strumpor och en tröja till sonen på HM och...
JULAFTONSKLÄNNING!
För det måste man ju ha en NY varje år
Jag hittade en svart, lite 50-tals inspirerad, lite rynk-puffärm och med små fåglar på, blåmesar typ.
Jag försökte hitta en bild från HM-sidan, men hittade inte klänningen den finns inte med.
Den är JÄTTESÖT.
Och så är det så BRA...
Innan maten så har man skärpet (för det är ett skärp på ;) knutet framåt.
Men efter JULMATEN kan man knyta skärpet BAKÅT och den blir lite LUFTIGARE.
Precis en sådan klänning som man behöver på julaftonen.
Då ska man INTE ha tajta kläder
Tycker fröken GLUFS då.
Jag fotar den imorgon och visar.

Så kollade jag lite priser och julklappar, bar en massa och tillslut fick jag väldigt ont i nacken.
Blev upphämtad av sambon vid Söderport som varit och hämtat bil och väl hemma höll jag nästan på att krevera.
Dels på att jag hade ont, dels på sambon och på att jag kände mig tvungen att göra saker här hemma också.
IRRITATIONEN var HÖG.
Nu har jag fått lite mat i mig, varvat ner och ska nog kvista över till macken och köpa lite SNASK!!!!
Idag är det ju fredag och IDOL!
Då är jag välan värd lite godis.
Lite...



Kommer förmodligen slockna som en klubbad säl ikväll.
Återkommer lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0