En tjejtjusare...

Idol-Olle, nyutnämd KUNG AV GOTLAND!

Ja, och jag kan bara hålla med, han är grym.
Han sjöng en av mina många favoritlåtar ikväll, FAST...
Jag tyckte INTE att han gjorde det lika bra som orginalet.
Men djävligt bra ändå.
ALLA deltagare var bra ikväll, nu är det svårt att välja, det blir synd vem som än åker ut.
Tjejfavorit sa Laila om Olle....

En annan TJEJFAVORIT är SONEN.

Idag när vi var på väg hem från bibloteket så såg vi en av hans första kärlekar "M".
Dom började samtidigt i samma dagisgrupp och för "M" som var ett år äldre än sonen (han var 16 månader när han började på dagis) så var det kärlek vid första ögonkastet.
Hon var KÄR och han fick typ bara finna sig i det.
När "M" sedan flyttade, så tog nästa tjej över "I", hon var också ett år äldre.
Han fick finna sig i den kärleken också.

När jag då berättade detta för sonen idag, att vi precis passerat hans första kärlek, så sa han helt iskallt:
"Jaha, se där ja...
Man var en tjejtjusare redan då!"

Jahapp, då vet man hur det ligger till NU OCKSÅ då, i skolans kärlekskarusell.
AVSLÖJAD!
Äh, så klart han är poppis, han är ju sin MOR & FAR upp i dagen


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vi följer Olle lika troget båda två verkar det som!



Kram på dig och ha en fin helg!

2010-11-05 @ 23:15:54
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, och har samma texter nästintill såg jag nyss ;D

Ha en fin helg du med! Kram

2010-11-06 @ 00:10:32
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0